Dla Rodziców
Dokumenty do pobrania:
PLAN DNIA
6:45–8:30 | - | Schodzenie się dzieci do przedszkola – rozmowa nauczyciela z rodzicami dzieci;swobodna zabawa dzieci według własnych zainteresowań;praca z zespołem dzieci lub indywidualna kompensacyjno – wyrównawcza,praca z dzieckiem zdolnym. |
8:45–9:00 | - | Toaleta - mycie rąk,przygotowanie do śniadania. |
9:00–9:20 | - | Śniadanie;Doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłków. |
9:20–9:30 | - | Czynności higieniczne – mycie zębów. |
9:30–10:00 | - | Zajęcia dydaktyczne:zajęcia rozwijające i doskonalące kompetencje językowe,matematyczne,doskonalenie sprawności manualnej rąk,spotkania z przyrodą,wycieczki,spotkania z ciekawymi ludźmi,ćwiczenia praktycznego życia. |
10:00–11:00 | - | Zajęcia ponadprogramowe,koła zainteresowań |
11:10–11:30 | - | Obiad –pierwsze danie. |
11:30–12:30 | - | Pobyt na świeżym powietrzu,spacery,wędrówki piesze,zabawy i ćwiczenia ruchowe. |
12:30–12:40 | - | Przygotowanie do obiadu. |
12:40–13:00 | - | Obiad – ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami oraz doskonalenie umiejętności kulturalnego spożywania posiłków. |
13:10–14:20 | - | Maluchy - Leżakowanie i sen – bajkoterapia,muzykoterapiaStarszaki – zajęcia edukacyjne,pobyt na świeżym powietrzu. |
14:20–14:30 | - | Przygotowanie do podwieczorku. |
14:30–14:50 | - | Podwieczorek. |
14:50–16:15 | - | Rozchodzenie się dzieci – zabawy swobodne w kącikach zainteresowań,zabawy integracyjne,ruchowe,tematyczne ze śpiewem,manipulacyjne,konstrukcyjne,indywidualne i grupowe,gry dydaktyczne. |